Nu begint het avontuur dan toch echt!

Lieve mensen,

Na twee, drie, vier weken van intense voorbereidingen is het nu echt zo ver! Ik heb heel wat babykleertjes en geld ingezameld, een vaccinatie gehad, tickets geboekt, paspoort verlengd, dingen uitgezocht, uuuuren met van alles en iedereen aan de telefoon gehangen en natuurlijk de koffers volgestouwd (een heel karwei).
Na een lekker maar heel onwerkelijk ritje door het witte winterse Nederland aangekomen op Schiphol. Daar stond ik dan met m'n twee mega koffers en natuurlijk veeeeel te vroeg (dankjewel mama, maar beter dan te laat). Alles ging zo vlot, dat we lang moesten rekken tot het afscheid nemen. Het huilen stond me nader dan het lachen toen ik in m'n eentje met m'n rugzakje naar de douane ging, op het oog vrolijk zwaaiend naar de achterban. Ik vermande me gauw en hoppa door de douane, want "gedachten zijn krachten" en "ik ben stoer!" gingen door m'n hoofd.
Nu zit ik hier, wachtend bij de gate, te bedenken wat ik allemaal vergeten kan zijn. Gelukkig ga ik naar de hoofdstad, dus zijn de hoognodige dingen ook wel te koop. Ik zag gelijk dat m'n vlucht vertraging heeft, gelukkig is het maar een kwartiertje, dat is positief.
Hier begint het avontuur, ik heb geen idee wat ik moet verwachten, en waar het gaat eindigen. We zullen het zien, en ik hou jullie (hopelijk) op de hoogte.
Superveel liefs, knuffeltjes en kusjes,
Jansie

Reacties

Reacties

Rudie

Ha Jans geniet van de kans
Wij denken met een blij gemoed
Jaaaa daar gaat ze t komt wel goed

Zullen Nelissen maar tot gauw
En je weet ik hou van jouuuuuuu

Rudie

Zullen je missen bedoelt ie ????

Romy

Chickiepikkielikkie,
Heeeel veel succes en plezier met dit bijzondere avontuur!
Strong independent woman!
Geniet ervan!
Ik hou van je!
Xxx

Juul

Lekker bezig Janzie!! Geniet er enorm van!
XX

Roos

GEDACHTEN ZIJN KRACHTEN

STOER!!!!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood